Kord Lagu Aku Mahu Pulang

Chord Gitar Lagu Kangen Dewa 19 Lengkap dengan Liriknya. There is no strumming pattern for this song yet.


Giler Gitar Amuk Aku Mahu Pulang

Chord Kunci Gitar dan Lirik Lagu Pulang Insomniacks.

. G Am C Cm G G Kenangan yang telah berlalu Am Takkanku lupa C Hanya engkau yang aku mahu Cm G Sudah tentu G Kisah cintaku bersamamu. Berdasarkan liriknya lagu ini menceritakan tentang. Create and get 5 IQ.

Amuk - Aku Mahu Pulang. Lagu Selimut Tetangga termuat dalam album karya Repvblik bertajuk Sandiwara Cinta. Yuk Mainkan gitarmu dan Selamat bernyanyi.

Chord Kunci Gitar dan Lirik Lagu Pulang - Insomniacks. G Am C Cm G. By Kierinz 1006.

Verse C E Am Jangan menangis sayangku Dm C G Ini hanyalah sementara Em Am Berdoalah pada yang Esa Em Am Terus menahan sabar Dm G C agar bahagia di sana. Bagian kiri adalah senar atas atau nada rendah dan bagian kanan adalah senar kecil atau nada tinggil. Sebentar ku pulang Cari rezeki sebentar untuk Aku bawa pulang Untuk keluarga ku sayang sanggup Biar ku tak makan.

G Kenangan yang telah berlalu Am Takkanku lupa C Hanya engkau yang aku mahu Cm G Sudah tentu G Kisah cintaku bersamamu A Tidak sempurna C Walau apapun kita Cm G Tetap akan bersama C Cm Hariku lebih indah Bm Em Pabila kau ada D Ku menunggu. Chorus G sebentar ku pulang cari rezeki sebentar Bm untuk aku bawa pulang untuk keluarga ku sayang sanggup Am biarku tak makan jadi terasa senang walaupun D banyak yang kurang perasaan pun rasa tenang Verse 1 G 5 tahun lalu sekumpulan niat nak cipta lagu Bm bersama hadap jalan berliku hingga waktu bertukul waktu Am tak pernah tangguh selagi. Ojo Lamis - Endah Laras.

G Am C Cm G. 8 Maret 2021 1415 WIB. G Kenangan yang telah berlalu Am Takkanku lupa C Hanya engkau yang aku mahu Cm G Sudah tentu G Kisah cintaku bersamamu A Tidak sempurna C Walau apapun kita Cm G Tetap akan bersama C Cm Hariku lebih indah Bm Em Pabila kau ada D Ku menunggu.

X00231 Am F G Am G gelap malam pasti terang E. Langsung saja ini lirik dan chord lagu Pulang dari Insomniacks. Ella - Malay Gitar Kord Tab Chords Easy Chord Lyrics.

F hanya engkau yang aku mahu. C G F Dm C G. Lirik Lagu dan Chord Gitar Pulang - Insomniacks Tolong Tolonglah Pulang.

G Kenangan yang telah berlalu Am Takkanku lupa C Hanya engkau yang aku mahu Cm G Sudah tentu G Kisah cintaku bersamamu A Tidak sempurna C Walau apapun kita Cm G Tetap akan bersama C Cm Hariku lebih indah Bm Em Pabila kau ada D Ku menunggu. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. AMUK - AKU MAHU PULANG Aku Mahu Pulang EADGBE Am.

Demikian Kunci Gitar lagu Aku Mahu Pulang Amuk jika tidak tahu bentuk kunci gitarnya silahkan lihat diagram kord gitar dengan cara hover atau sentuh kunci gitar di atas lirik lagu. Aku manusia Ulang 1 2 Penulis. Dm takkan ku lupa.

Gelap malam pasti terang Sang mentari pasti datang Kesesatan perjalanan Rahmat tuhan menentukan. Jadi terasa senang walaupun Banyak yang kurang Asalku rasa tenang Yeah Sebentar ku pulang Pulang Cari rezeki sebentar untuk Aku bawa pulang Pulang Untuk keluarga ku. Request Chord Services Organizes Chords Collection.

Kord Gitar Aku Mahu Pulang IntroAm-E-G-AmGF-G-Am Am E G Am G Gelap malampasti terang F E. Selengkapnya simak lirik lagu Tolong Tolonglah Pulang dan chord gitar Pulang dari Insomniacks di bawah ini. Berikan ku masa mencuci dosa Aku kan pulang menebus usia Di musim berlalu sepi memburu Memaksa perindu meruntuhkan nafsu.

F Fm C. Setiap posisi ada angka. Kunci Gitar Insomniacks - Pulang Chord Dasar.

Kord-Kord Gitar Melayu dan Inggeris Wednesday February 18 2009. Chord Guitar Insomniacks - Pulang. Kunci Gitar Insomniacks - Pulang.

47 99 reviews Kongsi Kord Gitar Lirik Lagu Video Klip Amuk -. Am E G Am G Gelap malampasti terang F E Am Sang mentaripasti datang Am E G Am G Kesesatan. Asfan - Terhenti Di Sini OST Nora Elena.

A Bm Sudah lama ku tinggalkan kampung halaman Cm Bm pergi pagi pulang pagi ku lakukan A Bm wahai kawan teman seperjuangan Cm yang bernasib sama E joget yuk nikmati lemesin aja A Fm Mau pulang malu Bm mau pulang malu E tak pulang lang lang. Am G Tak sanggup lagi aku F Mengenang kisah lalu C G Am Keganasan menghantui diriku G Biarkan ia pergi F Menjadi suatu misteri C G F Bagaikan tiada hati yang peduli G C Tidak mahu ku ingat lagi F G C Apa yang telah terjadi G Tragedi Oktober C G F Sesalan aku hanya untukmu sayang C G F Ampunilah segala dosa-dosaku C G F. Am G C F Mungkin kau tak pernah sedar.

A Fm mau pulang malu Bm mau pulang malu E hu. Lirik Lagu Pulang. Kord Lagu Sabar Ismail Izzani dedes Julai 27 2017 Ismail Izzani Leave a Reply Kord Lagu Sabar Ismail Izzani.

Dengan khayalan sebuah kehidupan Jarum suntikan menjadi pegangan. C Cm Hariku lebih indah Bm Em Pabila kau ada D Ku menunggu G Am Kau pulang pulang sekarang C Ku rindu wajahmu Cm G. G Am C Cm G.

Perjalanan F E Am Am-G-AmAm-G-Am Refrain Rahmat Tuhanmanentukan Am G Berikanku masa mencuci dosa Dm Am Akukan pulang menebus usia C G di musim berlalu sepi. Kord Lagu Pulang insomniacks Cord Lagu Pulang. Chord Aku Ingin Pulang Ebiet G Ade Kunci Gitar Dasar Paling Mudah Dimainkan.

Lirik Lagu Pulang K-CLIQUE ft AJ. Hanya engkau yang aku mahu. Lirik Lagu Aku Mahu Pulang Amuk.

Provided to YouTube by Universal Music GroupAku Mahu Pulang AmukDikir Timur 2001 EMI Malaysia Sdn BhdReleased on. C kenangan yang telah berlalu. Awie - Tragedi Oktober.

SonoraID - Berikut lirik lagu Pulang yang dipopulerkan oleh Insomniacks. Kord Gitar Lirik Lagu Video Klip Amuk - Aku Mahu Pulang Rating. Chord gitar lagu Kunci gitar lagu Hael Husaini - Jampi - 1861 Ganti Kunci Gitar.

Cara Membaca Diagram Kord Gitar. Am Em G Am G F Em Am Em F G Am G Ge lap ma lam pasti terang F Em Am sang mentari Pasti da tang Em F G Am G Ke se sa tan Perjalanan F Em Am rahmat tuhan menentu kan G F Am G Am C G Berikan ku masa mencuci dosa Dm Am Aku. Amuk - Aku Mahu Pulang Intro.

Kenangan yang telah berlalu. Am Wong bagus dadi laku.


Kunci Dasar Gitar Posts Facebook


Tolong Tolonglah Pulang Ku Rindu Wajahmu Insomniacks Pulang Tik Tok Viral Cover Agusriansyah Youtube


Chord Pulang Sid

No comments for "Kord Lagu Aku Mahu Pulang"